utorok 3. marca 2015

Moja prvá samostatná autorská výstava

Nedávno sa mi podarilo usporiadať moju prvú autorskú výstavu fotografií a to najmä vďaka coworkingovému centru Kreativo v Poprade. Pred Vianocami informovali o možnosti bezplatne vystavovať diela umelcom z Popradu a okolia, predovšetkým maliarom, fotografom a výrobcom hand made vecičiek. Neváhala som a a na túto výzvu som okamžite reagovala a kontaktovala som ich. Pani Kristína Hoholíková, zakladateľka Kreativa mi vysvetlila, akú má predstavu o výstave a pri komunikácii bola veľmi ochotná a milá. Pri prvom kontakte som pripojila do mailu aj link na môj blog, aby mali ako takú predstavu o mojej tvorbe. Fotografie sa páčili a tak mi nič nestálo v ceste a usporiadala som výstavu. Vďaka priateľom a vlastnej šikovnosti som si prakticky za malý peniaz dokázala zabezpečiť tlač fotiek a plátna aj sklenené klip rámy. A tak od 1. februára tohto roku môžete v Poprade zhliadnuť moju prvú výstavu fotografií z cyklov "Dopredu - dozadu" a "Kombinácie", ktoré môžete nájsť aj na mojom blogu.

Výstavu môžte navštíviť do konca marca 2015 každý pracovný deň od 8.00 do 18.00. Bližšie info a kontakt na Kreativo nájdete na ich webovej stránke http://www.kreativo.sk/.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára