pondelok 5. mája 2014

Svadobné fotenie

S veľkou radosťou sa podelím o nasledujúce svadobné fotografie. V apríli mi kamarátka zavolala či si trúfam fotiť svadbu, vraj sa nemám báť že svadba bude mať komornú atmosféru a málo svadobčanov. Spočiatku som mala strach, lebo som ešte nikdy svadbu nefotila a považujem to za veľkú zodpovednosť mať na starosti svadobné fotografie, veď je to pamiatka na celý život. Nakoniec som teda súhlasila a v sobotu 12. 4. 2014 som išla fotiť svadbu. Z obradu som mala trochu strach, či stihnem zachytiť tie dôležité momenty, ale nakoniec to dopadlo dobre. Po obrade sme sa odviezli do Spišského Štiavniku, kde je prekrásny park a tam prebiehalo fotenie svadobných portrétov. Hoci bola vonku riadna zima, nevesta si fotenie užívala naplno a ženích to vydržal (nerád sa fotí) :) Nakoniec ale fotky vyšli perfektne a mladomanželia boli spokojní a ja som si zarobila svoje prvé peniažky za fotenie, ktoré som následne investovala do odraznej dosky a pamäťovej karty. :) Tu je menšia ochutnávka zo svadobného fotenia :)












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára