nedeľa 2. júna 2013

Najúčinnejší energeťák aký som kedy pila :D

Včera, na deň detí, som bola s partiou na Štrbskom plese na športovej akcii. Išlo o Extreme Run do kopca pod skokanským mostíkom. Spoznorom bola firma AMWAY, ktorá nedávno uviedla na slovenský trh XS energy drinky. 

Pravdupovediac, celému tomu ich biznisu nerozumiem a ani ma to nezaujíma :D ale čo sa týka toho energy drinku musím sa podeliť o zaujímavú skúsenosť. Vypila som jeden okolo štvrtej poobede, chuťovo nič moc, keďže som zvyknutá na také lacné energeťáky, ktoré pijem len pre chuť, lebo žiaden iný účinok nemajú :D Okolo deviatej večer som si dala druhý s tým, že hm, šak mám chuť. Ľudia, do pol piatej som bola čulá jak po kvalitnom 8 hodinovom spánku, tak som to využila na učenie, poviem vám, že si všetko aj pamätám. 

Takže, ak potrebujete naozaj načerpať energiu a nie je vám ľúto dať trochu viac peniažkov na energeťák (nie je asi ani drahší ako komerčný Red Bull) tak vyhľadajte niekoho, kto spolupracuje s Amwayom a objednajte si to. :) Ak nikoho takého nepoznáte, obráťte sa na mňa, odporučím Vám svojich kamarátov :) Balenie 12 plechoviek vychádza cca na 19 €.









1 komentár:

  1. Dajte si namiesto toho ThermoFit od Kompavy - vyzivovy doplnok na prirodnej baze. A je to mega energy. Len bacha... telo ide na dlh a dlhy skor ci neskor treba platit ;)

    OdpovedaťOdstrániť